Revista Română de Biblioteconomie şi Ştiinţa Informării nr.3/2006
A apărut nr. 3/2006 al Revistei Române de Biblioteconomie şi Ştiinţa Informării, având ca temă "PROMOVAREA PRODUSELOR ŞI SERVICIILOR DE BIBLIOTECĂ".
Din cuprins, semnalăm:
- Marketingul în bibliotecă (Ionel Enache)
- Marketingul de bibliotecă între teorie şi practică (Claudia Doroftei)
- Marketingul şi relaţiile publice - sprijin în promovarea structurilor de informare şi documentare în societatea informaţională (Elena Tîrziman)
- Necesitatea marketingului în activitatea bibliotecară (Victor Petrescu)
- Dinesh K. Gupta, Christie Koontz, Angels Massisimo, Rejean Savard. Marketing library and information services: international perspectives (recenzie de Corina Dovîncă)
Etichete: revista romana de biblioteconomie si stiinta informarii
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home